بستن
تاریخچه جستجو
      سریال اسب بخار

      سریال اسب بخار

      مناسب برای بالای 18 سال
      قسمت‌های
      اسب بخار
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • اسب بخار - فصل ۱ قسمت ۱

        انتشار: ۲ هفته پیش
        در اولین قسمت اسب بخار لکسوس GS250 F Sport را بررسی تصویری می کنیم. این خودرو نسخه ای خاص از لکسوس GS250 است.
        در اولین قسمت اسب بخار لکسوس GS250 F Sport را بررسی تصویری می کنیم. این خودرو نسخه ای خاص از لکسوس GS250 است.
      • در اولین قسمت اسب بخار لکسوس GS250 F Sport را بررسی تصویری می کنیم. این خودرو نسخه ای خاص از لکسوس GS250 است.
        در اولین قسمت اسب بخار لکسوس GS250 F Sport را بررسی تصویری می کنیم. این خودرو نسخه ای خاص از لکسوس GS250 است.
      • بررسی رنو سفران در این قسمت شاهد شتابگیری رنو سفران خواهید بود و با پژو پارس از نظر فنی و شتاب، مقایسه می شود.
        بررسی رنو سفران در این قسمت شاهد شتابگیری رنو سفران خواهید بود و با پژو پارس از نظر فنی و شتاب، مقایسه می شود.
      • بررسی یک عقیده: خودروی کار کرده. در این برنامه سری زدیم به ماشین های کارکرده خاص و آنتیک!
        بررسی یک عقیده: خودروی کار کرده. در این برنامه سری زدیم به ماشین های کارکرده خاص و آنتیک!
      • در این برنامه دو خودروی پر طرفدار بازار چینی ها را بررسی می کنیم: جک جی ۵ و بسترن B۵۰f.
        در این برنامه دو خودروی پر طرفدار بازار چینی ها را بررسی می کنیم: جک جی ۵ و بسترن B۵۰f.
      • در این برنامه عملکرد تاکسیرانی و تاکسی های شخصی در فصل تابستان و ورود خودروهای وارداتی به تاکسیرانی را بررسی می کنیم.
        در این برنامه عملکرد تاکسیرانی و تاکسی های شخصی در فصل تابستان و ورود خودروهای وارداتی به تاکسیرانی را بررسی می کنیم.
      • در این برنامه به صورت اجمالی مرسدس بنز C۲۳۰ را بررسی می کنیم.
        در این برنامه به صورت اجمالی مرسدس بنز C۲۳۰ را بررسی می کنیم.
      • در این قسمت، نکات فنی، امکانات و ظاهر اولین خودروی هیبریدی BMW در یعنی BMW i۸ را بررسی می کنیم.
        در این قسمت، نکات فنی، امکانات و ظاهر اولین خودروی هیبریدی BMW در یعنی BMW i۸ را بررسی می کنیم.
      • بررسی Sonata LF و Optima در این قسمت به بررسی دو خودروی کیا و هیوندای که نسل های قبل Sonata و Opitima بوده پرداختیم و سپس دو خودرو پر طرفدار در بازار را بررسی کردیم.
        بررسی Sonata LF و Optima در این قسمت به بررسی دو خودروی کیا و هیوندای که نسل های قبل Sonata و Opitima بوده پرداختیم و سپس دو خودرو پر طرفدار در بازار را بررسی کردیم.
      • در این قسمت، مجریان برنامه هر دو تویوتا آریون را انتخاب می کنند؛ یکی مدل SE و دیگری مدل گرند. در این قسمت شما شاهد این نکات و موارد هستید: ۱- خاموش کردن ESP این خودرو به روشی خاص ۲- شتاب گیری این خودرو در تهران ۳- تفاوت های نسخه های SE و گرند ۴- معرفی کامل خودرو از جمله امکانات، مشخصات فنی و … ۵- تفاوت نسخه های وارداتی سفارش عمان، عمان و کویت و …
        در این قسمت، مجریان برنامه هر دو تویوتا آریون را انتخاب می کنند؛ یکی مدل SE و دیگری مدل گرند. در این قسمت شما شاهد این نکات و موارد هستید: ۱- خاموش کردن ESP این خودرو به روشی خاص ۲- شتاب گیری این خودرو در تهران ۳- تفاوت های نسخه های SE و گرند ۴- معرفی کامل خودرو از جمله امکانات، مشخصات فنی و … ۵- تفاوت نسخه های وارداتی سفارش عمان، عمان و کویت و …
      • رقابت Toyota Yaris و سایپا تیبا ۲ در این بخش به بررسی دو هاچ بک که خارج از حدود دوازده هزار دلار قیمت دارند می پردازیم. بازار خودروهای هاچبک برای تمام خودروسازان، پتانسیل مناسب برای بهره وری را دارد. این مسئله هم برای خودروسازان مشهود است. برای مثال شرکت خودرو با عرضه ۲۰۶ سهمی مهم از بازار خودرو را دارد و درآمد زایی خوبی هم از تولید ۲۰۶ برای خود ایجاد کرده است. شرکت پارس خودرو به تازگی با عرضه رنو ساندرو، به گفته کارشناسان می تواند جان تازه ای بگیرد و دوباره به دوران اوج خود بازگردد. شرکت سایپا هم در کنار عرضه پراید ۱۱۱، چند وقتی است که تولید تیبا ۲ یا همان تیبا هاچبک را شروع کرده است. این شرکت تیبا هاچبک را در دو نسخه SX و EX عرضه می کند که نسخه EX امکاناتی نظیر شیشه عقب برقی، آینه جانبی برقی و رینگ آلیاژی را اضافه تر دارد. شرکت تویوتا هم در بخش خودروهای هاچبک فعالیت خوبی را دارد و در عرصه جهانی خودرویی محبوب با نام تویوتا یاریس دارد. در این چند ساله نسل های مختلفی از یاریس به وارد شده که مورد استقبال قشر مرفه جامعه قرار گرفته است. نسل جدید این خودرو با امکاناتی نظیر ۸ کیسه هوا و سیستم پیشگیری از تصادف، جز فول ترین خودروها در بحث ایمنی است. البته که در تنها نسخه کم آپشن دو ایربگ این ماشین عرضه می شود.
        رقابت Toyota Yaris و سایپا تیبا ۲ در این بخش به بررسی دو هاچ بک که خارج از حدود دوازده هزار دلار قیمت دارند می پردازیم. بازار خودروهای هاچبک برای تمام خودروسازان، پتانسیل مناسب برای بهره وری را دارد. این مسئله هم برای خودروسازان مشهود است. برای مثال شرکت خودرو با عرضه ۲۰۶ سهمی مهم از بازار خودرو را دارد و درآمد زایی خوبی هم از تولید ۲۰۶ برای خود ایجاد کرده است. شرکت پارس خودرو به تازگی با عرضه رنو ساندرو، به گفته کارشناسان می تواند جان تازه ای بگیرد و دوباره به دوران اوج خود بازگردد. شرکت سایپا هم در کنار عرضه پراید ۱۱۱، چند وقتی است که تولید تیبا ۲ یا همان تیبا هاچبک را شروع کرده است. این شرکت تیبا هاچبک را در دو نسخه SX و EX عرضه می کند که نسخه EX امکاناتی نظیر شیشه عقب برقی، آینه جانبی برقی و رینگ آلیاژی را اضافه تر دارد. شرکت تویوتا هم در بخش خودروهای هاچبک فعالیت خوبی را دارد و در عرصه جهانی خودرویی محبوب با نام تویوتا یاریس دارد. در این چند ساله نسل های مختلفی از یاریس به وارد شده که مورد استقبال قشر مرفه جامعه قرار گرفته است. نسل جدید این خودرو با امکاناتی نظیر ۸ کیسه هوا و سیستم پیشگیری از تصادف، جز فول ترین خودروها در بحث ایمنی است. البته که در تنها نسخه کم آپشن دو ایربگ این ماشین عرضه می شود.
      • بررسی TOYOTA RAV4 و HYUNDAI Santafe در این قسمت برنامه به بررسی دو خودروی کراس اور محبوب بازار پرداختیم. بازار به قدری جالب است که امکان دارد ماشین هایی غیر هم کلاس با هم رقابت کنند. در این قسمت ما مثالی را برای شما آماده کرده ایم. تویوتا راو۴ به خاطر قیمت نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان، این روزها با سانتافه ای رقابت می کند که طبق جدول های جهانی، در یک سایز بالاتر از راو۴ قرار می گیرد. ولی خب داستان امروز بازار ما این است. با ۲۰۰ میلیون تومان اگر هوس کراس اُور کرده ایم، کدام را بخریم؟ در این قسمت شما شاهد آن هستید که محمدمهدی تفضلی طبق معمول با خودرویی از شرکت تویوتا ظاهر می شود و حسین دلاور هم که همیشه به دنبال سلیقه عمومی حرکت می کند، با سانتافه ای مشکی به برنامه می آید.
        بررسی TOYOTA RAV4 و HYUNDAI Santafe در این قسمت برنامه به بررسی دو خودروی کراس اور محبوب بازار پرداختیم. بازار به قدری جالب است که امکان دارد ماشین هایی غیر هم کلاس با هم رقابت کنند. در این قسمت ما مثالی را برای شما آماده کرده ایم. تویوتا راو۴ به خاطر قیمت نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان، این روزها با سانتافه ای رقابت می کند که طبق جدول های جهانی، در یک سایز بالاتر از راو۴ قرار می گیرد. ولی خب داستان امروز بازار ما این است. با ۲۰۰ میلیون تومان اگر هوس کراس اُور کرده ایم، کدام را بخریم؟ در این قسمت شما شاهد آن هستید که محمدمهدی تفضلی طبق معمول با خودرویی از شرکت تویوتا ظاهر می شود و حسین دلاور هم که همیشه به دنبال سلیقه عمومی حرکت می کند، با سانتافه ای مشکی به برنامه می آید.
      • بررسی و مقایسه مزدا ۳ و کیا سراتو در این قسمت برنامه اسب بخار به بررسی ۲ نسل از مزدا ۳ و ۲ نسل از سراتو می پردازیم. خرید خودرو سدان همیشه برای خانواده ها مسئله ای مهم بوده است. گاهی این مسئله به چالشی سخت تبدیل می شود. در این قسمت اسب بخار، حسین دلاور به سراغ سراتو ۲ لیتری در دو مدل تولیدی سایپا و وارداتی ۲۰۱۵ می رود. محمدمهدی تفضلی هم طبق عادت به دنبال یک ژاپنی می گشت که با در دست داشتن ۸۵ میلیون تومان، یک مزدا۳ مدل ۹۰ را انتخاب کرد و در کنار مزدا۳ نسل اول به رقابت با ماشین های حسین پرداخت. کل کل ها هم چنان در برنامه ادامه دارد و مجریان به هیچ وجه در مورد ماشین های هم قانع نمی شوند.
        بررسی و مقایسه مزدا ۳ و کیا سراتو در این قسمت برنامه اسب بخار به بررسی ۲ نسل از مزدا ۳ و ۲ نسل از سراتو می پردازیم. خرید خودرو سدان همیشه برای خانواده ها مسئله ای مهم بوده است. گاهی این مسئله به چالشی سخت تبدیل می شود. در این قسمت اسب بخار، حسین دلاور به سراغ سراتو ۲ لیتری در دو مدل تولیدی سایپا و وارداتی ۲۰۱۵ می رود. محمدمهدی تفضلی هم طبق عادت به دنبال یک ژاپنی می گشت که با در دست داشتن ۸۵ میلیون تومان، یک مزدا۳ مدل ۹۰ را انتخاب کرد و در کنار مزدا۳ نسل اول به رقابت با ماشین های حسین پرداخت. کل کل ها هم چنان در برنامه ادامه دارد و مجریان به هیچ وجه در مورد ماشین های هم قانع نمی شوند.
      • آنرود و آفرود سوزوکی گرند ویتارا و هیوندا توسان ix۳۵ در این قسمت با سوزوکی گرند ویتارا و هیوندا توسان به جاده می رویم و آنها را از همه لحاظ مورد بررسی قرار می دهیم حتی این دو خودرو شاسی بلند را به کوهستان می بریم تا تمام توانایی های خود را نشان دهند. در قسمت چهاردهم اسب بخار، شما شاهد معرفی و بررسی سوزوکی گرندویتارا ۲۴۰۰ و توسان نسل دوم هستید. دو ماشین با موتور ۲۴۰۰ سی سی ۴ سیلندر. در این برنامه مهدی به معرفی سوزوکی مشغول میشه و یکم آفرود باهاش میره. حسین هم به سراغ توسان ۲۰۱۲ میره و با حضور توسان سفارش اروپا ۲۰۱۵، اختلافات رو توضیح میده. توسان هم به آفرود میاد. ولی بخاطر توانایی و کشش کمتر نسبت به سوزوکی بعضی جاها از فشار اوردن بهش صرف نظر می کنیم. قسمت آخر برنامه شاهد گیج و گُنگ بودن حسین هستید و این که سخت می تونه صحبت کنه. اونم به خاطر اتفاقی بود که در آفرود با توسان افتاد و باعث شوک عصبی بهش شد.
        آنرود و آفرود سوزوکی گرند ویتارا و هیوندا توسان ix۳۵ در این قسمت با سوزوکی گرند ویتارا و هیوندا توسان به جاده می رویم و آنها را از همه لحاظ مورد بررسی قرار می دهیم حتی این دو خودرو شاسی بلند را به کوهستان می بریم تا تمام توانایی های خود را نشان دهند. در قسمت چهاردهم اسب بخار، شما شاهد معرفی و بررسی سوزوکی گرندویتارا ۲۴۰۰ و توسان نسل دوم هستید. دو ماشین با موتور ۲۴۰۰ سی سی ۴ سیلندر. در این برنامه مهدی به معرفی سوزوکی مشغول میشه و یکم آفرود باهاش میره. حسین هم به سراغ توسان ۲۰۱۲ میره و با حضور توسان سفارش اروپا ۲۰۱۵، اختلافات رو توضیح میده. توسان هم به آفرود میاد. ولی بخاطر توانایی و کشش کمتر نسبت به سوزوکی بعضی جاها از فشار اوردن بهش صرف نظر می کنیم. قسمت آخر برنامه شاهد گیج و گُنگ بودن حسین هستید و این که سخت می تونه صحبت کنه. اونم به خاطر اتفاقی بود که در آفرود با توسان افتاد و باعث شوک عصبی بهش شد.
      • بررسی ام جی ۶ و ام جی ۶ نیو فیس MG۶ در قسمت پانزدهم اسب بخار شاهد حضور ام جی ۵۵۰، ۶ مگنت، ۶ جی تی و ام جی ۶ فیس لیفت خواهید بود. این قسمت با حضور مالکین ام جی صورت گرفته است که در مورد مشکلات و محاسن ام جی بدون تعصب صحبت میکنند. محمد مهدی تفضلی در این قسمت به بررسی نسخه فیس لیفت می پردازد و حسین دلاور هم نسخه جی تی ۲۰۱۳ را کالبد شکافی میکند. اصلی ترین تفاوت نسخه ۲۰۱۵ فیس لیفت و نسخه های قبلی GT، قرارگیری گیربکس ۶ دنده اتوماتیک TST به جای ۵ دنده اتوماتیک است. حال TST چیست؟ این شنانسه اشاره به دو کلاچه بودن گیربکس به روزش ام جی دارد که با نام TST از آن یاد می کند. برخی منابع این گیربکس را ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه معرفی می کنند که در اصلی ۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب است. در برداشت یکی مانده به آخر این کلیپ، شاهد بخش پایانی شتابگیری نسخه ۶ دنده و ۵ دنده هستید که به علت سرعت بالای تعویض دنده در نسخه فیس لیفت، ماشین محمدمهدی تفضلی است که در جدال پیشی می گیرد. شما را به دید این قسمت از برنامه دعوت می کنیم.
        بررسی ام جی ۶ و ام جی ۶ نیو فیس MG۶ در قسمت پانزدهم اسب بخار شاهد حضور ام جی ۵۵۰، ۶ مگنت، ۶ جی تی و ام جی ۶ فیس لیفت خواهید بود. این قسمت با حضور مالکین ام جی صورت گرفته است که در مورد مشکلات و محاسن ام جی بدون تعصب صحبت میکنند. محمد مهدی تفضلی در این قسمت به بررسی نسخه فیس لیفت می پردازد و حسین دلاور هم نسخه جی تی ۲۰۱۳ را کالبد شکافی میکند. اصلی ترین تفاوت نسخه ۲۰۱۵ فیس لیفت و نسخه های قبلی GT، قرارگیری گیربکس ۶ دنده اتوماتیک TST به جای ۵ دنده اتوماتیک است. حال TST چیست؟ این شنانسه اشاره به دو کلاچه بودن گیربکس به روزش ام جی دارد که با نام TST از آن یاد می کند. برخی منابع این گیربکس را ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه معرفی می کنند که در اصلی ۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب است. در برداشت یکی مانده به آخر این کلیپ، شاهد بخش پایانی شتابگیری نسخه ۶ دنده و ۵ دنده هستید که به علت سرعت بالای تعویض دنده در نسخه فیس لیفت، ماشین محمدمهدی تفضلی است که در جدال پیشی می گیرد. شما را به دید این قسمت از برنامه دعوت می کنیم.
      • بررسی ام جی جی تی MG GT در این قسمت شما را با محصول جدید مدیاموتور، MG GT آشنا می کنیم و به نکاتی در مورد این خودرو می پردازیم. گروه مستند اسب بخار برای اولین GT را مقابل دوربین آورد. خودرویی که هنوز در حال گذراندن تست های فنی است. ما در این کلیپ به طور مختصر در مورد این خودرو شرحی می دهیم و بحثی را با مردم که برای تست آن آمده اند راه می اندازیم. امیدواریم که شما هم شرایط کاری ما را درک کنید. برخی مواردی که شما به دنبال آن هستید، خواسته ما هم هست که به دلایلی امکان انجام آن یا اعلام موردی خاص را نداریم.
        بررسی ام جی جی تی MG GT در این قسمت شما را با محصول جدید مدیاموتور، MG GT آشنا می کنیم و به نکاتی در مورد این خودرو می پردازیم. گروه مستند اسب بخار برای اولین GT را مقابل دوربین آورد. خودرویی که هنوز در حال گذراندن تست های فنی است. ما در این کلیپ به طور مختصر در مورد این خودرو شرحی می دهیم و بحثی را با مردم که برای تست آن آمده اند راه می اندازیم. امیدواریم که شما هم شرایط کاری ما را درک کنید. برخی مواردی که شما به دنبال آن هستید، خواسته ما هم هست که به دلایلی امکان انجام آن یا اعلام موردی خاص را نداریم.
      • اولین بررسی هایما S7 در در قسمت هفدهم اسب بخار، شما شاهد بررسی هایما S7 اتوماتیک هستید. خودرویی که به تازگی به روی خط خودرو خراسان رفته و گویا قرار است جایگزین سوزوکی گرند ویتارا شود. اهمیت شناخت در مورد این خودرو زمانی نمایان می شود که چندی پیش اعلام شد، تولیدات S7 به اندازه ای خواهد بود که در میزان تولید، به صدر جدول پر تیراژترین شاسی بلندهای خواهد رفت.
        اولین بررسی هایما S7 در در قسمت هفدهم اسب بخار، شما شاهد بررسی هایما S7 اتوماتیک هستید. خودرویی که به تازگی به روی خط خودرو خراسان رفته و گویا قرار است جایگزین سوزوکی گرند ویتارا شود. اهمیت شناخت در مورد این خودرو زمانی نمایان می شود که چندی پیش اعلام شد، تولیدات S7 به اندازه ای خواهد بود که در میزان تولید، به صدر جدول پر تیراژترین شاسی بلندهای خواهد رفت.
      • بررسی Toyota Camry در این قسمت به بررسی ۳نسل از خودروی پر طرفدار Toyota پرداختیم. تویوتا کمری گرند، کمری ۲۰۱۱ و تویوتا کمری ۲۰۱۳
        بررسی Toyota Camry در این قسمت به بررسی ۳نسل از خودروی پر طرفدار Toyota پرداختیم. تویوتا کمری گرند، کمری ۲۰۱۱ و تویوتا کمری ۲۰۱۳
      • تست و بررسی دنا در قسمت نوزدهم اسب بخار ، تست و بررسی دنا محصولی از خودرو!
        تست و بررسی دنا در قسمت نوزدهم اسب بخار ، تست و بررسی دنا محصولی از خودرو!
      • تست و بررسی سورن توربو تست و برررسی ویدیویی خودروی سورن توربو محصول جدید خودرو برای اولین بار در قسمت بیست ام اسب بخار.
        تست و بررسی سورن توربو تست و برررسی ویدیویی خودروی سورن توربو محصول جدید خودرو برای اولین بار در قسمت بیست ام اسب بخار.
      loader

      سایر عوامل سریال اسب بخار

      loader

      ... مشاهده بیشتر
      لوگوتلویکا
      برش برش​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      برش

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟